« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Stwierdzenie kworum.

5. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

6. Zapoznanie Rady Gminy Lubartów z uchwałą Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie opinii o projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej opracowanej na lata 2025-2039.

7. Zapoznanie Rady Gminy Lubartów z uchwałą Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie opinii o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej gminy Lubartów na 2025 rok.

8. Zapoznanie Rady Gminy Lubartów z uchwałą Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej gminy Lubartów na 2025 rok.

9. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej.

10. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej na rok 2025.

11. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawki jednostkowej dotacji przedmiotowej dla Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wólce Rokickiej na 2025 r.

12. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie z siedzibą w Skrobowie-Kolonii na 2025 r.

13. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Lubartowskiego z przeznaczeniem na realizację zadania z zakresu lokalnego transportu zbiorowego.

14. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubartowskiemu.

15. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia stawki jednostkowej dotacji przedmiotowej dla Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wólce Rokickiej na 2024 r.

16. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały zmiany wieloletniej prognozy finansowej.

17. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2024.

18. Informacja Wójta o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.

19. Wolne wnioski, oświadczenia i komunikaty.

20. Zamknięcie Sesji.

« Powrót do strony głównej