« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Stwierdzenie kworum.

5. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

6. Zapoznanie Rady Gminy Lubartów z uchwałą Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie opinii o przedłożonym projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej gminy Lubartów.

7. Zapoznanie Rady Gminy Lubartów z uchwałą Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie opinii o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej gminy Lubartów na 2026 rok.

8. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie z siedzibą w Skrobowie-Kolonii na 2026 r.

9. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawki jednostkowej dotacji przedmiotowej dla Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wólce Rokickiej na 2026 r.

10. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Lubartowskiego z przeznaczeniem na realizację zadania z zakresu lokalnego transportu zbiorowego.

11. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lubartowskiemu.

14. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej.

15. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego położonego w Wiejskim Domu Kultury w Baranówce z dotychczasowym najemcą.

16. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubartów.

20. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia stawki jednostkowej dotacji przedmiotowej dla Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wólce Rokickiej na 2025 r.

21. Rozpatrzenie projektu i podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2025.

22. Informacja Wójta o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.

23. Wolne wnioski, oświadczenia i komunikaty.

24. Zamknięcie Sesji.

« Powrót do strony głównej